Destiny 2 – Season of the Risen Trailer Hive Threat نارنجک انداز جدید عجیب و غریب را به نمایش می گذارد

Destiny 2 – Season of the Risen Trailer Hive Threat نارنجک انداز جدید عجیب و غریب را به نمایش می گذارد

بازی ps4 ، و بازی The Witch Queen و بازی Destiny 2 امروز پخش می‌شود، اما در کنار مبارزه با Savathun، بازیکنان از Cabal برای مبارزه با Lucent Brood نیز کمک خواهند گرفت. فصل برخاسته از امروز آغاز می شود و ملکه Cabal Caiatl را می بیند که با پیشتاز و نگهبانان برای متوقف کردن تهدیدات کندو کار می کند.

 

پس از یافتن لوسنت برود، کابال از Psions خود استفاده می‌کند تا به نگهبانان اجازه دهد تا وارد ذهنیت آن شوند. دشمنان خود را شکست دهید تا در نهایت پیروز شوید. همراه با مصنوعات فصلی و مدهای جدید، بازیکنان همچنین می توانند در تلاشی جدید برای باز کردن قفل Dead Messenger، از یک نارنجک انداز عجیب و غریب استفاده کنند که قادر است انواع آسیب های عنصری را ایجاد کند .

 

Destiny 2: The Witch Queen امروز به همراه Season of the Risen برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5، PC و Google Stadia عرضه می شود.

کلمات کلیدی :

Destiny 2

بازی ps5

بازی xbox

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Destiny 2 – Season of the Risen Trailer Hive Threat نارنجک انداز جدید عجیب و غریب را به نمایش می گذارد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/b1c4

خبرنامه بازی ها

گالری